Efektivní komunikace po telefonu
Cílem kurzu je seznámení účastníku s možnostmi a pravidly efektivního telefonického kontaktu. Zvládnout techniky telefonování a telemarketingu, procvičit správnou komunikaci po telefonu, jak se vyvarovat nesprávných návyků při komunikaci po telefonu, jak zefektivnit prezentaci vaší společnosti, jak při komunikaci po telefonu používat hlas a intonaci, jak řešit problémové spory a konflikt. Příklady tematických okruhů kurzu: analýza soudobého projevu po telefonu; rozbor kladů, záporů a návyků při telefonování; nácvik hovoru se zákazníkem - jak zahájit, jak zakončit; nácvik řešení obtížných telefonátů - obtížných zákazníků; nácvik řešení komunikačního střetu; nácvik efektivního sjednávání schůzek po telefonu.
Obsah kurzu :Cena kurzu : Cena kurzu bude upřesněna, rádi Vás informujeme, pokud nás kontaktujete přes formulář
Délka kurzu : --
Místo kurzu : --
Vyučující předmětu :
Doučující lektoři :